FAQ
-
Как покрасить б/у крыло с разборки, крыло целое, только другого цвета. То есть просто перекрасить.
Для старого ЛКП:
- заматовать наждачной бумагой насухую P800
- обезжирить
- покрасить в 2-3 слоя с интервалом 10-15 минут при температуре +20°C, баллон держать на расстоянии около 20 см от поверхности
- через 15 минут после последнего слоя краски нанести лак в 2-3 слоя с интервалом 10-15 минут при температуре +20°C (если базовая эмаль)
-
Як пофарбувати б/у крило з розборки, якщо крило ціле, але іншого кольору. Тобто просто перекрасити.
Для старого ЛКП:
- заматувати наждачним папером насухо P800
- знежирити
- пофарбувати 2-3 шари з інтервалом 10-15 хв при температурі +20°C, балончик тримати на відстані близько 20 см від поверхні
- через 15 хв після останнього шару фарби нанести лак 2-3 шари з інтервалом 10-15 хв при температурі +20°C (якщо базова емаль)
-
Сколько баллончиков нужно для покраски детали автомобиля?
На нашем сайте есть таблица с нормами расхода краски, которая поможет вам рассчитать необходимое количество краски для покраски различных элементов кузова автомобиля. Расход краски зависит от множества факторов, таких как размер детали, её подготовка и тип используемой краски.
Для точного расчёта рекомендуем ознакомиться с таблицей расхода краски, доступной по следующей ссылке: Таблица расхода краски.
-
Чи дійсно фарба підійде і чи це той самий відінок чи вона буде просто схожа на неї?
При покупці баночної автомобільної фарби важливо пам’ятати: 100% попадання в колір не гарантується, оскільки завжди існує мінімальна похибка. Замовлена фарба буде максимально точно відповідати заводському кольору автомобіля, однак відповідальні майстри завжди виконують тестову викраску перед фарбуванням.
Тестова викраска фарби із подальшим нанесенням лаку дозволяє перевірити, наскільки точно відтінок збігається з кольором кузова. Якщо фарба добре підходить — можна фарбувати стик. Якщо відтінок трохи відрізняється — професіонали наносять фарбу плавним переходом для непомітного переходу кольору.
Якщо ж колір значно відрізняється — фарбу використовують як підкладку, а для фінішного шару на підборі замовляють невелику кількість коригованого кольору. Такий підхід дозволяє уникнути ризику невідповідності кольору після фарбування.
Тому тестова викраска перед фарбуванням — це обов’язковий крок, який гарантує якісний результат фарбування авто та мінімізує ризик розбіжностей у відтінку.