Як користуватись балончиком для фарбування деталей авто?
- Балончик з автомобільною фарбою 520 ml
- Професійний балончик аерозольний 520 ml Thunder Paint
- Інструкція-схема фарбування нової металевої деталі
- Інструкція-схема фарбування відновленої металевої деталі
- Інструкція-схема фарбування нової пластикової деталі
- Інструкція-схема фарбування відновленої пластикової деталі
- Інструкція-схема фарбування деталі без пошкоджень на старе лакофарбове покриття
- ВАЖЛИВО ЗНАТИ:
- По порядку:Склад для оцинкування металу.
- Епоксидна ґрунтовка.
- Грунтовка із пластику.
- Шпаклівка алюмінієва.
- Шпаклівка із пластику.
- Наждачний папір.
- Автомобільна фарба.
- Балончик з автомобільною фарбою 520 ml
- Автомобільна фарба у балончику – автофарба Thunder Paint
- Автофарба в аерозолях – асортимент автофарби в балончику
- Купити автофарбу в балончику можна таких видів :
- Автофарба в балончику - аерозольна фарба для автомобілів від Thunder Paint
- Фарба для авто в балончиках кольору, фарба в балончиках за номером
- Купити фарбу для авто в балончиках - магазин автофарб Автоколор7




Професійний балончик аерозольний 520 ml Thunder Paint
Інструкція-схема фарбування нової металевої деталі
Інструкція-схема фарбування відновленої металевої деталі
Інструкція-схема фарбування нової пластикової деталі
Інструкція-схема фарбування відновленої пластикової деталі
Інструкція-схема фарбування деталі без пошкоджень на старе лакофарбове покриття
ВАЖЛИВО ЗНАТИ:
- Не фарбуйте в спеку, фарба долітатиме до поверхні напівсуха, і замість того щоб розтікатися буде налипати. Оптимальна температура для фарбування 20 ° С.
- Не фарбуйте на вітрі. Фарбу буде здувати убік, пофарбуйте все що завгодно тільки не те, що треба. Найкраще фарбувати в гаражі чи боксі.
- В холодну пору дайте балону прогрітися до кімнатної температури, щоб вистачило тиску на те, щоб розпорошити весь об'єм фарби, який міститься всередині балона, інакше газ закінчиться, а фарба ще залишиться в балончику.
- Наносите фарбу із плавним переходом. Не фарбуйте деталі встик або під скотч!
Для того, щоб пофарбувати автомобіль треба розуміти які лакофарбові матеріали і в якій послідовності застосовуються.
Так як, в цьому розділі йтиметься про ремонт своїми руками за допомогою балончика, ми не заглиблюватимемося у всі види лакофарбових матеріалів, а зупинимося лише на тих, які стануть у нагоді для самостійного ремонту.
Для ремонту лакофарбового покриття можуть знадобитися: склад для цинкування металу, епоксидна ґрунтовка, ґрунтовка по пластику, шпаклівка алюмінієва, шпаклівка по пластику, наждачний папір або скотчбрайт (абразивне волокно), знежирювач, фарба, лак. До цього списку можна додати шпаклівку зі скловолокном для наскрізних отворів корозійних, сітку для паяння пластмас або ремкомплект для ремонту бамперів.
По порядку:
Склад для оцинкування металу.
Використовується як активного захисту металу від корозії. Наноситься на голий метал, у тому числі і кольоровий, очищений від корозії та знежирений. Чудово підходить для обробки зварних швів. Виступає як ґрунтовка, на яку можна наносити фарбу. Але для створення товщини шару лакофарбового покриття на цинк краще наносити епоксидний ґрунт, потім фарбувати. Також на нього можна наносити шпаклівку, призначену для кольорових металів. Склад може наноситися при температурі від -35 ° C до +50 ° C. Витримує температурний діапазон від -60 ° C до +150 ° C (короткостроково до +210 ° C). Після 6 – 8 годин можна наносити наступний матеріал (шпаклівка, ґрунтовка, фарба) – цинк не треба шліфувати наждачним папером. Високий ступінь матовості складу після висихання дозволяє наносити на нього лакофарбові матеріали без попереднього шліфування. Ми рекомендуємо на цинк наносити епоксидний ґрунт.
Епоксидна ґрунтовка.
Як правило, сірого кольору. Наноситься на очищений від іржі голий відшліфований та знежирений метал, у тому числі кольоровий. Також може наноситися на поверхню, оброблену цинковим складом, старе лакофарбове покриття і зашпатльовану поверхню. Також, на цю ґрунтовку можна наносити шпаклівку. Відрізняється високими протекторними антикорозійними, наповнювальними та ізолюючими властивостями, також працює методом «мокрий по мокрому». Можна сказати, що цей ґрунт багатофункціональний.
Що означає ґрунт має ізолюючі властивості? Дуже часто трапляється так, що під час шліфування шпаклівки протирається суміжне зі шпаклівкою лакофарбове покриття. Такі протири ґрунтуються. Під час ґрунтування розчинник із ґрунтовки проникає в протерті шари і починає підривати по контуру притертості нижній шар лакофарбових матеріалів. Для запобігання таким неприємностям використовують епоксидний ґрунт, який ізолює протири.
«Високі наповнюючі властивості епоксидного грунту» - це грубо кажучи товщина шару достатня для заповнення дрібних дефектів поверхні, що грунтується (подряпини від наждакового паперу, пори в шпаклівці і т.п.).
Метод «мокрий по мокрому» - після нанесення епоксидної ґрунтовки через 1-24 години при +20 о C можна наносити фарбу без попереднього шліфування ґрунту.
Грунтовка містить значну кількість фосфату цинку, завдяки чому забезпечує додатковий антикорозійний захист металу. Витримує температуру до +150 ° C (короткостроково до +180 ° C). Мінімальна температура нанесення +10 о C. При +20 про C: міжшарова сушіння 5-10хв; монтажна міцність 4-5 годин; повне висихання 24 години; фарбування без шліфування методом «мокрий по мокрому» 1-24 години. Після закінчення 24 годин шліфувати на суху абразивом градацією P360-P600 перед фарбуванням, і P180 перед шпаклюванням. Поверх ґрунтовки можуть наноситися: акрилові ґрунтовки, базові емалі (металік, перламутр), шпаклівки, акрилові фарби. Кількість шарів: 2-3.
Грунтовка із пластику.
Як правило, прозора, можливо з легкою пігментацією металіка. Наноситься на голий пластик. Виступає як адгезійна ґрунтовка, тобто підвищує ступінь прилипання наступних матеріалів до пластику. Не має властивостей, що наповнюють, і наноситься тонким шаром. Мінімальна температура нанесення +10 о C. При температурі +20 про C: через 10 хвилин можна наносити акрилову ґрунтовку, епоксидну ґрунтовку, всі автомобільні фарби. Кількість шарів – 1.
Шпаклівка алюмінієва.
Сірий колір. Може наноситься на металеві поверхні (чорні та кольорові метали, оцинковку) і пластик (для пластику існує спеціальна шпаклівка – вона більш еластична, але як універсальна може підійти і алюмінієва). Для кращого антикорозійного захисту металу ми рекомендуємо перед шпаклівкою, на голий очищений від іржі знежирений метал нанести склад для цинкування та, або епоксидну ґрунтовку. Чому ми виділили саме цю шпаклівку, а не універсальну чи скловолокнисту? Тому що вона багатофункціональна, із відмінними фізико-хімічними властивостями. Основні переваги алюмінієвої шпаклівки: мінімальна усадка після висихання, стабільна жорсткість на металевій поверхні (додає жорсткість деталі), стійка до вібраційних навантажень, температурна стійкість до +120 о C, ідеально підходить для згладжування переходу від ремонтної поверхні до старого лакоє. Підготовка поверхні перед нанесенням алюмінієвої шпаклівки:
- Для чорних металів: видалити іржу, відшліфувати поверхню на суху наждачним папером P80-P120, знежирити
- Для оцинкування та алюмінію: відшліфувати поверхню на суху наждачним папером P150-P180, знежирити. Ми рекомендуємо на оцинковану поверхню нанести склад для оцинкування, без попереднього шліфування металу. Тому що під час шліфування ви пошкодите заводське цинкове покриття. Після висихання складу для оцинкування (6-8 годин) немає необхідності шліфувати поверхню – можна наносити шпаклівку. Для додаткового антикорозійного захисту на склад для оцинкування можна нанести епоксидну ґрунтовку, і після її висихання (24 години при +20 о C) шпаклівку
- Для металу покритого епоксидною ґрунтовкою: відшліфувати поверхню на суху наждачним папером P150-P180, знежирити.
- Для металу, покритого складом для оцинкування: знежирити поверхню без попереднього шліфування
Пропорція змішування шпаклівки з затверджувачем: 100 частин шпаклівки та 2-3 частини затверджувача. Уникайте передозування затверджувача, тому що фінішне покриття (фарба або лак) тут може змінити колір, а шпаклівка буде довго сохнути. Після змішування з затверджувачем життєздатність шпаклівки при +20 про C 4-5 хвилин. Рекомендована температура для нанесення від +10 ° C до +25 ° C. Шпаклівку можна шліфувати через 20-25 хвилин після нанесення при +20 ° C. Для шліфування використовуйте абразивний папір градацією P80-P320. Чорнова – P80, потім – P150, наступна – P240, фінішна – P320. Після фінішного шліфування знежирте і нанесіть епоксидний ґрунт (існує безліч ґрунтовок, які наносяться на шпаклівки, але так як цей ремонт «своїми руками», то ми зупинимося на епоксидній – вона широкого застосування).
Шпаклівка із пластику.
Як правило, чорного кольору. Відрізняється високою еластичністю і не тріскається при легкій деформації пластику. Наноситься на голий відшліфований та знежирений пластик без попереднього нанесення ґрунтовки по пластику. Основні переваги шпаклівки по пластику: мінімальне усадження після висихання, стабільна еластичність, стійка до вібраційних навантажень, температурна стійкість до +120 про C, має пастоподібну консистенцію і не залишає пори.
Підготовка поверхні перед нанесенням шпаклівки по пластику: відшліфувати пластик на сухий наждачний папір P150-P180, знежирити.
Пропорція змішування шпаклівки з затверджувачем: 100 частин шпаклівки та 2-3 частини затверджувача. Уникайте передозування затверджувача, тому що фінішне покриття (фарба або лак) тут може змінити колір, а шпаклівка буде довго сохнути. Після змішування з затверджувачем життєздатність шпаклівки при +20 про C 4-5 хвилин. Рекомендована температура для нанесення від +15 ° C до +25 ° C. Шпаклівку можна шліфувати через 15-20 хвилин після нанесення при +20 ° C. Для шліфування використовуйте абразивний папір градацією P80-P320. Чорнова – P80, потім – P150, наступна – P220, фінішна – P280. Після фінішного шліфування знежирте і нанесіть акрилову ґрунтовку (в основному призначена для нанесення на шпаклівки).
Наждачний папір.
Є два основні види наждакового паперу:
- для роботи на суху
- для роботи на мокру
Ми рекомендуємо наждачний папір на мокрий використовувати тільки для полірування. У всіх інших випадках «наждачку» необхідно використовувати для роботи на суху, навіть на пластикових поверхнях. Шпаклівки та ґрунтовки гігроскопічні (вбирають вологу). Коли ви шліфуєте шпаклівку або ґрунтовку з водою, волога доходить до металу. Ви не встигнете пофарбувати автомобіль, а метал під лакофарбовими матеріалами вже почне окислюватись і згодом корозувати. На пластикових деталях також при мокрому шліфуванні є ризик не висихання шпаклівки та ґрунтовки, що позначиться на кінцевому результаті ремонту.
Градація наждачки: що більше P80 чи P240? Чим вище число, тим дрібніший наждачний папір, і навпаки.
Шпаклівки шліфуються абразивним папером на суху градацію від P60 до P320 (з кроком 100). Ґрунтовки шліфуються абразивним папером на суху градацію від P320 до P600 (з кроком 100). Наждачный папір для полірування на мокру починається з градації P1500 і P6000 (з Р1500 до Р2500 з кроком 500, і з Р3000 до Р6000 з кроком 1000). Як правило, для полірування достатньо градації Р1500-Р2500. Після чого ризики від наждакового паперу забираються за допомогою полірувальної пасти. Полірування потрібне для усунення дефектів фарбування (пил на фарбі та лаку, підтікання тощо), і для досягнення рівномірного глянсового покриття.
Потрібно знати, що на сухий наждачний папір , скажімо, градацією Р600 прирівнюється до градації Р1200 на мокру.
Автомобільна фарба.
Грубо можна поділити на два види:
- яка не покривається лаком – фінішне покриття (1К алкідна, 2к акрилова, 1к акрилова, 2к поліуретанова тощо)
- яка покривається лаком – базова емаль – це плоскі кольори (без металіків та перламутрів), кольори з ефектом металік, перламутр та ксералік.
Фарби, які не покриваються лаком, є стійкими до фізико-хімічних навантажень і виступають як фінішне покриття, вони стійкі до ультрафіолету, стирання, солей тощо.
Фарби, що покриваються лаком, є декоративними (грубо кажучи для краси), вони не стійкі до ультрафіолету і до фізико-хімічних навантажень. Тому їх покривають лаком, який надає стійкості до всіх вище перерахованих навантажень.
Фарба наноситься на старе лакофарбове покриття, загрунтовану поверхню (акрилова або епоксидна ґрунтовка). Поверхня попередньо має бути відшліфована на суху та знежирена. Якщо ви збираєтеся наносити фарбу, яку покривати лаком не треба, то для підготовки поверхні (шліфування) використовуйте наждаковий папір градацією P400 або червоний скотчбрайт (абразивне волокно). Якщо ви будете наносити базову емаль, яку треба покривати лаком, використовуйте наждачний папір градацією P600 на сухий або сірий скотчбрайт. Фарба під лак рідкіша і тому під неї необхідно використовувати дрібніший абразив.
Всі виробники фарб рекомендують наносити лакофарбові матеріали при +20 о C. Балончик повинен бути кімнатної температури (+20 о C). Фарба наноситься в 2-3 шари, з міжшаровою сушкою 10-15 хвилин. Відстань балончика від поверхні 25-30 см. Балончик перед застосуванням необхідно струснути протягом 2-3 хвилин, потім зробити в строну перший розпил для того, щоб фарба не плюнула на поверхню краплями, після цього можна фарбувати.
Принцип фарбування металу:
- Перший варіант. На метал нанесіть цинк , через 6 годин не шліфуючи – епоксидний грунт , після висихання грунтовки відшліфуйте її на суху абразивом Р180, потім знежирте і нанесіть алюмінієву шпаклівку, потім відшліфуйте шпаклівку на суху абразивом Р80-Р30 , через 1-24 години без шліфування можна наносити фарбу (через 24 години після нанесення грунтовки її необхідно буде відшліфувати на суху абразивом Р400 (або червоний скотчбрайт) – акрилова та алкідна фарба, і Р600 (або сірий скотч), через 10-15 хвилин, потім за потреби наноситься лак 2-3 шари через 10-15 хвилин. Після висихання лаку поверхню можна відполірувати. Якщо після цинку та епоксидної ґрунтовки поверхня не буде шпаклюватися, то епоксидна ґрунтовка перетирається під фарбування.
- Другий варіант. Фарба наноситься на заматовану (відшліфувати на суху абразивом Р400 (або червоний скотчбрайт) – акрилова та алкідна фарба, і Р600 (або сірий скотчбрайт) – базова емаль під лак) та знежирену стару лакофарбову поверхню.
Принцип фарбування пластику:
- Перший варіант. При необхідності нанесіть на пластик шпаклівку по пластику, потім відшліфуйте шпаклівку на суху абразивом Р80-Р320 з кроком в 100, потім знежирте і нанесіть епоксидну ґрунтовку, через 1-24 години без шліфування можна наносити фарбу (через 24 години. або червоний скотчбрайт) - акрилова та алкідна фарба, і Р600 (або сірий скотчбрайт) - базова емаль під лак, знежирити і нанести фарбу), фарба наноситься в 2-3 шари через 10-15 хвилин, потім при необхідності наноситься лак 2-3 шари через 1. Після висихання лаку поверхню можна відполірувати.
- Другий варіант. Фарба наноситься на заматовану (відшліфувати на суху абразивом Р400 (або червоний скотчбрайт) – акрилова та алкідна фарба, і Р600 (або сірий скотчбрайт) – базова емаль під лак) та знежирену стару лакофарбову поверхню.
- Третій варіант. Якщо ви фарбуватимете нову пластикову деталь раніше не пофарбовану, тоді знежирте пластикову поверхню, потім нанесіть грунт по пластику і через 10-15 хвилин нанесіть фарбу і при необхідності лак.
Балончик з автомобільною фарбою 520 ml
Автомобільна фарба у балончику – автофарба Thunder Paint
Автофарба в балончику для авто - найзручніша автомобільна фарба для швидкого ремонту або реставрації автомобіля. Автофарба Thunder Paint – італійська автоемаль у найширшому асортименті відтінків, яка використовується для фарбування всіх деталей авто, кузова, дисків та запчастин. Купити автоемаль у балончику недорого та використовувати її можна як для фарбування авто, так і для фарбування мотоциклів, велосипедів, скутерів.
Автофарба в балончику для авто Thunder Paint – це балончик об'ємом 520 мл оснащений розпилювачем для зручного та рівномірного нанесення емалі. Перед початком використання, автомобільна фарба в балончику повинна мати однорідну консистенцію, тому балончик з автофарбою оснащений спеціальною кулькою, що збовтує. Балончик досить добре струсити і автофарба буде готова до розпорошення на попередньо підготовлену поверхню.
Фарба автомобільна в балончику Thunder Paint забезпечує гарне фарбування та легко наноситься завдяки наявності у своєму складі спеціальних добавок. Автофарба в балончику завжди гарантує якісне покриття кузова та довговічність емалевого покриття стійкого до сонячного випромінювання, вологості та інших умов зовнішнього середовища. А купити автоемаль у балончику недорого, тому автофарба в аерозолях користується заслуженою популярністю у автолюбителів.
Автофарба в аерозолях – асортимент автофарби в балончику
Балончик з автомобільною фарбою або автофарба в аерозолях – зручний засіб для фарбування авто, ремонту кузова автомобіля або фарбування окремих деталей. Автоемаль у балончику має ту перевагу, що просто розпорошується як на горизонтальні, так і на вертикальні поверхні. Балончик з автомобільною фарбою дає можливість легко пофарбувати дверцята, диски, елементи кузова у важкодоступних місцях.
Основні переваги балончиків з автомобільною фарбою – це їхня невисока вартість та простота у застосуванні, яка значно скорочує час, що витрачається на реставрацію автомобіля.
Купити автофарбу в балончику можна таких видів :
- автоемаль фінішне покриття – автофарба в аерозолі, що не вимагає подальшого покриття лаком;
- автофарба базова автоемаль - автофарба в аерозолі, яка після висихання покривається ще й лаком.
На автоколорі можна купити автофарбу в балончику під колір автомобіля. У магазині автомобільних фарб Autocolor7.com представлений широкий асортимент автомобільних фарб в аерозолях для базового фарбування та фінішного покриття кузова авто. Купити автофарбу в балончику можна з ефектами матового, глянсового покриття або металік та перламутр.
Автофарба в балончику - аерозольна фарба для автомобілів від Thunder Paint
Аерозольна фарба для автомобілів купити яку можна на Автоколор7 - це хороша фарба в балончиках для авто, що забезпечує просте та рівномірне фарбування будь-яких, навіть складних елементів кузова. На сьогодні, підбір автоемалей та заправка в аерозольні балони – найпопулярніша послуга від магазинів автофарб та автокосметики.
Аерозольна фарба для автомобілів Thunder Paint – це фарба для авто в балончиках, кольори якої точно відповідають «рідному» відтінку автоемалі всього модельного ряду skoda, mazda, ford, vw, nissan, renault, а також інших марок авто. Заправка фарби в балончик здійснюється не кустарним способом, а на спеціалізованому підприємстві з дотриманням усіх норм та стандартів якості. Конструкція розпилювача аерозолю дає можливість наносити автоемаль і автолак більш менш концентрованим струменем і регулювати площу напилення, а якісна заправка фарби в балончик і кульку, що збовтує, забезпечують однорідність фарбуючого складу.
Фарба для авто в балончиках кольору, фарба в балончиках за номером
Комп'ютерний підбір автоемалей та заправка в аерозольні балони, замість банального розливу в банки великої ємності, здійснюється вже всіма серйозними виробниками автофарб, адже купити фарбу для авто в балончиках і підфарбувати своє авто з аерозолю під силу будь-якому автовласнику без звернення до СТО.
Якщо куплена фарба в балончиках за номером автоемалі із сервісних документів або за вин-кодом кузова, то результат фарбування відповідатиме «рідному» відтінку вашого автомобіля. Якщо вибирається базова емаль, автоперламутр або фарба металік у балончиках, купити її краще одразу в комплекті з аерозольним автолаком тієї ж фірми, що й сама автофарба.
У випадках, коли номер автоемалі або вин-код кузова вам невідомий, через комп'ютерний підбір автоемалей можна знайти відповідну автоемаль в аерозолях при введенні інформації про бренд, марку і дату випуску автомобіля.
Купити фарбу для авто в балончиках - магазин автофарб Автоколор7
Автофарба в балончику від Thunder Paint – гарна фарба в балончиках для авто, яка представлена у повному асортименті відтінків, моделей авто серійного випуску. Автоемаль в аерозолях від Thunder Paint - це аерозольна фарба для автомобілів купити яку можна для повного перефарбовування автомобіля, або для реставрації будь-якої його окремої деталі - дисків, дверки, бампера, кришки багажника і пр. У нас в наявності: .